Запрошуємо до участі в районному конкурсі соціальної реклами
Управління соціальної політики Коростенської районної державної адміністрації Житомирської області запрошує учнівську молодь загальноосвітніх навчальних закладів Коростенського району до участі в районному конкурсі соціальної реклами.
Метою конкурсу є привернення уваги та підвищення рівня обізнаності учнівської молоді та батьківської громадськості Коростенського району щодо протидії торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі, жорстокого поводження з дітьми та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків.
Конкурс проводитиметься з 01 по 20 жовтня 2020 року.
Переможці будуть визначені в номінаціях: рекламний плакат, відеоролик.
Заявку на участь та роботи необхідно надіслати на електронну адресу [email protected] до 15.10.2020 року.
Вимоги до оформлення:
- рекламний плакат – виконаний у довільній формі (фото, комп’ютерна графіка, малюнок тощо), який супроводжується гаслом або іншим ідейним текстом, записаний у форматі JPEG/TIFF.
- відеоролик – авторські відеоматеріали у форматах AVI, MPEG-4, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-3 (хронометраж – не більше 120 секунд).
Роботи повинні бути оригінальними, які раніше не оприлюднювалися.
Допустимі теми:
- питання подолання гендерних стереотипів в суспільстві, забезпечення рівних прав жінок і чоловіків: «Гендер та гендерна дискримінація», «Гендерні ролі та стереотипи суспільства», «Гендерна рівність: так чи ні?», «Стосунки рівності і поваги», «Ми різні – ми рівні» тощо.
- питання подолання проблем домашнього насильства, насильства за ознакою статі та жорстокого поводження з дітьми: «Простір без насильства», «Стоп насильству», «Ні насильству в сім’ї та суспільстві!», «Булінг – ганебне явище сьогодення», «Ти і твої права», «Геть насильство над дітьми», «Б’є значить любить», «Зупинимо насилля разом» тощо.
- питання протидії торгівлі людьми: «Абетка самозахисту», «Життя на продаж», «Станція призначення – життя!», «Міфи про торгівлю людьми», «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція», «Людина не товар», «Будь обережним! Жертвою торгівлі людьми може стати кожен», «Поїздка за кордон: за і проти…» тощо.
Роботи оцінюються за критеріями:
• технічна якість виконання конкурсної роботи;
• відповідність конкурсної роботи тематиці конкурсу;
• оригінальність ідеї і виконання конкурсної роботи;
• актуальність, ясність, зрозумілість і переконливість посилу.
Переможцем може стати як одна, так і декілька робіт.
Начальник управління соціальної політики
Лілія СИТНІК