Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Горщиківської сільської раді за 2021 рік
УКРАЇНА
ГОРЩИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Коростенського району Житомирської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
16.02.2022 року № 8
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Горщиківської сільської раді за 2021 рік
|
Заслухавши інформацію секретаря виконавчого комітету сільської ради Іскоростенської С.П. про стан справ щодо виконання Закону України «Про звернення громадян», виконавчий комітет сільської ради відмічає, що посадовими особами місцевого самоврядування вживалися заходи, направлені на реалізацію громадянами права на звернення та виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
За 2021 рік до виконавчого комітету сільської ради надійшло 1320 письмових звернень, 2 звернення - «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», із загальної кількості 4 колективних звернення.
Найбільша кількість звернень громадян стосується питань земельних відносин та аграрної політики – 227 (18%), соціального захисту населення – 792 (60%), вирішення питань житлово-комунального господарства, дотримання законності і правопорядку – 25 (1,8%), з питань сімейної політики та захисту прав дітей – 16 (1,2%), з питань екології – 28 (2,3%), освіти та охорони здоров’я – 77 (5,9%).
Всі звернення розглядаються в строки, визначені чинним законодавством. У разі, коли звернення потребують додаткового опрацювання або виділення коштів із місцевого бюджету для вирішення питань, порушених у них, строки розгляду подовжуються. У цих випадках заявникам надаються додаткові відповіді. Такі заяви залишаються на контролі до остаточного їх вирішення.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, керуючись законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів сільської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік прийняти до відома.
2. Заступнику сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарю виконавчого комітету сільської ради:
1) забезпечувати виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;
2) затвердити графіки прийому громадян по відділах;
3) посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надходять до виконавчого комітету сільської ради, забезпечити детальний розгляд звернень та оперативне вирішення порушених у них питань;
3. Начальникам відділів Горщиківської сільської ради:
1) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян;
2) забезпечувати кваліфікований та об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, дотримуючись вимог чинного законодавства;
3) постійно проводити аналіз звернень громадян з метою виявлення проблемних питань для попередження надходження повторних звернень;
4) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників ООС, дітей війни, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, звернень, які надійшли через органи вищої влади.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на секретаря Іскоростенську С.П.
Сільський голова Олексій ТУРОВСЬКИЙ