Горщиківська громада
Житомирська область, Коростенський район

Протокол 1

Дата: 31.01.2023 14:49
Кількість переглядів: 62

 

ГОРЩИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

Коростенського району Житомирської області

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

П Р О Т О К О Л 

 

№ 1

 

         від  11 січня  2023 року                                                        с. Горщик

                                                                                          приміщення сільської ради

                                                                                                                 12.00 год

Всього членів виконавчого комітету - 10 чол.

  Присутні на засіданні -  9 чол.  

Туровський О.А. - сільський голова                                                               

Іскоростенська С.П. – секретар сільської ради

    Члени виконавчого комітету:

Мовчанюк І.С.

Іскоростенський А.М.

Іскоростенська О.М.

Сапотніцька З.М.

Вигівський В.І.

Ілінська Н.Г.

Мельниченко Ю.В.

Запрошені:

  • Гошко Г.П. - директор Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради
  • Андрієвська Н.С. - начальник служби у справах  дітей Горщиківської сільської ради.

 Головуючий на засіданні: Туровський О.А. - сільський голова                                                                  Горщиківської сільської ради.

            На розгляд засідання виконавчого комітету сільської ради головуючим винесений такий

порядок денний

1. Про хід виконання Закону України «Про звернення громадян» за 12 місяців 2022 року Горщиківської сільської ради.

 Доповідач: Іскоростенська С.П. - секретар Горщиківської сільської ради.

 

2. Про  затвердження переліку об’єктів та видів суспільно-корисних робіт для осіб, на яких накладено кримінальне  покарання та адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт на 2023 рік.

Доповідач: Туровський О.А. - сільський голова Горщиківської сільської ради.

 

3. Про визначення переліку об’єктів та видів робіт для відпрацювання порушниками накладеного на них судом адміністративного стягнення за несплату аліментів на утримання дитини у вигляді оплачуваних суспільно корисних робіт на території Горщиківської сільської ради на 2023 рік.

Доповідач: Туровський О.А. - сільський голова Горщиківської сільської ради.

 

 

4. Про організацію функціонування  «Пунктів  незламності» на території Горщиківської громади.

Доповідач: Туровський О.А. - сільський голова Горщиківської сільської ради.

 

5. Про вартість ритуальних послуг.

Доповідач: Іскоростенська С.П. - секретар Горщиківської сільської ради.

 

6. Про надання Вигівському С.М. статусу дитини-сироти 

Доповідач: Андрієвська Н.С. - начальник служби у справах дітей Горщиківської сільської ради.

 

7. Про призначення опікуна над дитиною-сиротою Вигівським С.М.

Доповідач: Андрієвська Н.С. - начальник служби у справах дітей Горщиківської сільської ради.

 

8. Про прийняття на обслуговування в Центр надання соціальної допомоги.

Доповідач: Гошко Г.П. - директор Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради.

 

Після оголошення порядку денного головуючим

 

ВИРІШИЛИ:

            Затвердити порядок денний винесений головуючим на розгляд засідання

 

 

Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Прийнято одноголосно)

 

З першого питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян  у виконавчому

комітеті Горщиківської сільської  ради     за 2022 рік» слухали Іскоростенську С.П. -

секретаря Горщиківської сільської ради.

Заслухавши інформацію секретаря виконавчого комітету сільської ради Іскоростенської С.П.  про стан справ щодо виконання Закону України «Про звернення громадян», виконавчий комітет сільської ради відмічає, що посадовими особами місцевого самоврядування вживалися заходи, направлені на реалізацію громадянами права на звернення та виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

         За 2022 рік до виконавчого комітету сільської ради надійшло 1 214 письмових звернень, 4 звернення - «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», 1 звернення від Коростенської міської ради; 1 звернення  від Коростенського районного управління поліції на розгляд адміністративної комісії; із загальної кількості 4 колективних звернення.

            В 2021 році найбільша  кількість звернень громадян стосувалася  питань земельних відносин та аграрної політики – 227 (18%), а в 2022 році - 60 (4,29%); з  соціального захисту населення в 20221 році – 792 (60%),  а в 2022 році - 896 (74%); вирішення питань житлово-комунального господарства, дотримання законності і правопорядку – 25 (2,1%), з питань сімейної політики та захисту прав дітей – 16 (1,3%), з питань екології – 25 (2,3%), освіти та  охорони здоров’я – 73 (6,0%),  фінансової, податкової, митної політики - 61 (5,0%), транспорту і зв’язку - 44 (3,65), інші - 14 (1,1%).

            В 2022 році було розглянуто 98 заяв від громадян про надання матеріальної допомоги, з них:від ветеранів війни, інвалідів війни, сімей загиблих(померлих) - 19, від ліквідаторів ЧАЕС - 9 заяв, від учасників АТО - 20; від дітей-інвалідів - 12, на лікування (хірургічне втручання),  на  поховання, сім’ям,  які опинилися в складних життєвих обставинах - 32 заяви; з них - 5 відмов через відсутність вагомих підстав.

            Всі звернення розглядаються в строки, визначені чинним законодавством. У разі, коли звернення потребують додаткового опрацювання або виділення коштів із місцевого бюджету для вирішення питань, порушених у них, строки розгляду подовжуються. У цих випадках заявникам надаються додаткові відповіді. Такі заяви залишаються на контролі до остаточного їх вирішення.

            З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення, керуючись законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів сільської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік прийняти до відома.

2. Секретарю виконавчого комітету сільської ради:

1) забезпечувати виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян;

2) затвердити  графіки прийому громадян по відділах;

3) посилити контроль за термінами розгляду звернень, що надходять до виконавчого комітету сільської ради, забезпечити детальний розгляд звернень та оперативне вирішення порушених у них питань;

3. Начальникам відділів Горщиківської сільської ради:

1) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян;

2) забезпечувати кваліфікований та об’єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань,  дотримуючись вимог чинного законодавства;

3) постійно проводити аналіз звернень громадян з метою виявлення проблемних питань для попередження надходження повторних звернень;

4) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, учасників ООС, дітей війни, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, осіб, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, звернень, внутрішньо переміщених осіб, які надійшли через органи вищої влади.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.

Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Рішення прийнято)

(Рішення №1 додається).

            З другого питання «Про  затвердження переліку об’єктів та видів суспільно-корисних робіт для осіб,  в тому числі для неповнолітніх, на яких накладено кримінальне покарання та адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт на 2023 рік» слухали  Туровського О.А. - сільського голову Горщиківської сільської ради.

 

 

 

   Відповідно до статей 30-1 та 321-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.39 Кримінально-виконавчого Кодексу України та вимог наказу Міністерства юстиції України від 19.03.2013 року №474/5 «Про затвердження Порядку виконання адміністративних стягнень у вигляді громадських та виправних робіт», керуючись ст.34, підпункт 17 пункту «б» частини 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет сільської ради    

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити перелік об’єктів для відбування громадських робіт особами, на яких накладено кримінальне покарання та адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт на 2023 рік:
  • Горщиківське державне комунальне підприємство;
  • Горщиківська амбулаторія ЗПСМ №6, Березівський ФАП, ФАП сіл Боровиця, Давидки;
  • Горщиківський дошкільний навчальний заклад «Берізка»;
  • Горщиківський Будинок культури; Давидківський сільський клуб; Вигівський сільський клуб; сільський клуб с. Боровиця;
  • Горщиківський ліцей;
  • стадіон с. Горщик, Давидки;
  • адміністративні приміщення Горщиківської сільської ради, с. Вигів, Давидки;
  • кладовища сіл Горщик, Жупанівка, Березівка;
  • сміттєзвалище с. Горщик;
  • узбіччя доріг сіл Горщик, Жупанівка, Березівка, Давидки, Вигів, Краснопіль;
  • автобусні зупинки в населених пунктах сільської ради;
  • інші громадські місця населених пунктів сільської ради.
  1. Затвердити перелік видів суспільно-корисних робіт для виконання громадських робіт особами, в тому числі на неповнолітніх, на яких накладено кримінальне покарання та адміністративне стягнення у вигляді громадських робіт на 2023 рік:
  • вирубка чагарників та сухих насаджень, розчищення та обрізка дерев в населених пунктах сільської ради;
  • збирання сміття та косіння бур’янів в місцях загального користування сіл Горщик, Жупанівка, Піски, Березівка, Дружба, Видень, Давидки, Вигів, Краснопіль, Боровиця;
  • приведення до санітарних норм територій, прилеглих до доріг, та водоймищ на території сільської ради;
  • благоустрій території стадіону в с. Горщик, Давидки та прилеглої до них території;
  • благоустрій кладовищ на території сільської ради та прилеглих до них територій;
  • благоустрій території автобусних зупинок по населених пунктах сільської ради;
  • впорядкування місць військових поховань, братських могил на території сільської ради;
  • ремонтні роботи в установах та обкошування територій навколо установ;
  • роботи з благоустрою та впорядкуванню сміттєзвалища в с. Горщик та прилеглої до нього території;
  • прибирання місць масового відпочинку громадян на території сільської ради;
  • інші безоплатні суспільно корисні роботи.
  1. Призначити відповідальним по контролю за виконанням порушниками визначених для них видів робіт та дотримання ними правил техніки безпеки, надання графіків та табелів роботи, ведення обліку та щомісячне інформування органів пробації про кількість відпрацьованого часу, ухилення порушників від відбування кримінального покарання та адміністративного стягнення у вигляді громадських робіт – по селах Горщик, Березівка, Жупанівка – спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Максименка Андрія Сергійовича , по селах Дружбівка, Видень, Давидки, Вигів, Краснопіль, Боровиця – старосту Вигівського В.І.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.

Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Рішення прийнято)

(Рішення №2 додається)

 

            З третього питання «Про визначення переліку об’єктів та видів робіт для відпрацювання порушниками накладеного на них судом адміністративного стягнення

за несплату аліментів на утримання дитини у вигляді оплачуваних суспільно корисних

робіт на території Горщиківської сільської ради на 2023 рік слухали  Туровського О.А. - сільського голову Горщиківської сільської ради. Відповідно ст.40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.30-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.36 Кримінально-виконавчого Кодексу України, ст.56 Кримінального Кодексу України, заслухавши інформацію сільського голови та розглянувши листа Коростенського міськрайонного відділу філії Державної установи «Центр пробації» у Житомирській області від 04.01.2021 року №33/10/13-21, виконавчий комітет

 

ВИРІШИВ:

1. Виконання адміністративного стягнення у виді оплачуваних суспільно корисних робіт відбуватимуться на території сіл Горщик, Жупанівка, Піски, Березівка, Дружбівка, Видень, Давидки, Вигів, Краснопіль, Боровиця Горщиківської сільської ради.

2. Затвердити перелік об’єктів, на яких виконуватимуть оплачувані суспільно корисні роботи у 2023 році, згідно з додатком 1.

3. Визначити види оплачуваних суспільно корисних робіт на 2023 рік, згідно з додатком 2.

4. Погодити з Коростенським міськрайонним відділом філії Державної установи «Центр пробації» у Житомирській області перелік об’єктів та видів оплачуваних суспільно корисних робіт.

5. Встановити, що відповідальним за організацію і виконання оплачуваних суспільно корисних робіт, взаємодію з Коростенським міськрайонним відділом філії Державної установи «Центр пробації» у Житомирській області, здійснення контролю за дотриманням умов виконання робіт, ведення обліку відпрацьованого часу у Горщиківській сільській раді є спеціаліст ІІ категорії з юридичних питань Максименка Андрія Сергійовича.

6.Контроль за виконанням цього рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.

Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Рішення прийнято)

(Рішення №3 додається)

 

            З четвертого питання «Про організацію функціонування  «Пунктів  незламності» на території Горщиківської громади» слухали  Туровського О.А. - сільського голову Горщиківської сільської ради.  У зв’язку із масованими ракетними обстрілами енергетичної інфраструктури України, можливим пошкодженням внаслідок збройної агресії Російської Федерації об’єктів критичної інфраструктури, що забезпечують можливість надання комунальних послуг постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, а також електронних комунікаційних послуг мобільного зв’язку, з метою забезпечення організації розміщення мешканців Горщиківської громади, постраждалих внаслідок зазначених обставин, збереження їх життя та здоров’я, враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 №64 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затверджений Законом України від 24.02.2022 «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», керуючись п. 18 ч. 2 ст.19 Кодексу цивільного захисту України, пп. 1 п. «а» ст. 32, пп. 13 п. «а» ч. 1  ст.361, ст.ст. 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити перелік закладів, що належать до комунальної форми власності, для розміщення «Пунктів незламності» (додаток 1).

2. Керівникам закладів, що належать до комунальної форми власності, вказаних у Переліку, вжити заходів щодо:

2.1. розміщення «Пунктів незламності»;

2.2. організації прийняття та тимчасового розміщення  на безоплатній основі осіб, які постраждали внаслідок пошкодження об’єктів критичної інфраструктури за умови безперервної відсутності електропостачання протягом 24 годин.

3. Керівникам установ,  організацій у підпорядкуванні, відомчому/оперативному управлінні, на балансі та обслуговуванні яких знаходяться вказані в Переліку заклади, забезпечити оплату за спожиті комунальні послуги при експлуатації «Пунктів незламності».

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Горщиківської сільської ради Олексія ТУРОВСЬКОГО.

 

Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Рішення прийнято)

(Рішення №4 додається)

            З п’ятого питання «Про вартість ритуальних послуг» слухали Іскоростенську С.П.

секретаря Горщиківської сільської ради.  Відповідно до ст.ст. 9, 10, 13, 14 Закону України «Про поховання та похоронну справу», постанов Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та  трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій, постраждалих  учасників Революції Гідності  і осіб з інвалідністю внаслідок  війни» (зі змінами)  та  «Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого» від 31 січня 2007 року № 99, розпорядження голови обласної держадміністрації від 31.01. 2020 року №232 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат на поховання учасників  бойових дій, постраждалих  учасників Революції Гідності і осіб з інвалідністю внаслідок війни», наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 19 листопада 2003 року № 193 «Про затвердження нормативно-правових актів щодо реалізації Закону України «Про поховання та похоронну справу»,  зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 08 вересня 2004 року за №11119710 та за №1112/9711 та наказу Державного комітету України від 19 листопада 2003 року № 194 «Про затвердження Єдиної методики визначення вартості надання громадянам необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг, реалізації предметів ритуальної належності», керуючись Законом України ст.28 «Про місцеве самоврядування, виконавчий комітет Горщиківської сільської ради   

ВИРІШИВ:

  1. Затвердити середню вартість ритуальних послуг для відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності або померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни (додаток 1).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.

       Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Рішення прийнято)

(Рішення №5 додається)

 

            З шостого питання «Про надання Вигівському С.М. статусу дитини-сироти» слухали  Андрієвську Н.С. - начальника служби у справах дітей Горщиківської сільської ради. На підставі свідоцтва про смерть матері, Вигівської Світлани Володимирівни серія І-ТП № 441357, виданого Коростенським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Коростенському районі Житомирської області Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) 26 грудня 2022 року та витягом від 10.01.2023 року №00038074923 з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народженням із зазначенням відомостей про батька відповідно до ч.1 ст.135 Сімейного кодексу України, з метою захисту прав, та законних інтересів малолітнього Вигівського Святослава Миколайовича, 24.07.2011 року народження, керуючись  ст. ст. 1,5,11,12 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», ст. 5 Закону України «Про охорону дитинства», Порядком провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування пов’язані із захистом прав дитини»,  ст. 32 Закону України «Про місцеве самоврядування», виконавчий комітет Горщиківської сільської ради

 

ВИРІШИВ:

  1. Надати малолітньому Вигівському Святославу Миколайовичу 24.07.2011 року народження статус дитини-сироти.
  2. Службі у справах дітей Горщиківської сільської ради (Андрієвській Н.С.) вжити вичерпних заходів щодо влаштування малолітнього Вигівського Святослава Миколайовича  24.07.2011 року народження  в сімейні форми виховання.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на начальника служби у справах дітей Горщиківської сільської ради Андрієвську Н.С.

 

       Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Рішення прийнято)

(Рішення №6 додається)

 

            З  сьомого питання  «Про призначення опікуна над дитиною-сиротою Вигівським С.М.»  слухали Андрієвську Н.С. - начальника служби у справах дітей Горщиківської сільської ради. Керуючись підпунктом 4 пункту «б» частини першої статті 34, частиною 1 статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями  55, 56, 58, 61-63 Цивільного кодексу України, статтями 243, 244, 247 Сімейного кодексу України, пунктами 35-42, 44 Порядку провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 (зі змінами та доповненнями), малолітній Вигівський Святослав Миколайович 24.07.2011 року народження, має статус дитини-сироти.

     Мати дитини, Вигівська Світлана Володимирівна- померла, свідоцтво про смерть серія І-ТП № 441357, видане Коростенським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Коростенському районі Житомирської області Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) 26 грудня 2022 року.

   Відомості про батька записані відповідно до частини першої  статті 135 Сімейного кодексу України.

   Розглянувши заяву громадянки Вигівської Тетяни Ігорівни, 25 січня 1998 року народження, яка проживає в с. Вигів, вул.Залізнична, буд.14 Коростенського району, про призначення її опікуном над малолітнім братом Вигівським Святославом Миколайовичем, на підставі висновку служби у справах дітей «Про доцільність встановлення опіки та відповідність її інтересам дитини», виконавчий комітет сільської ради

ВИРІШИВ:

  1. Призначити     гр. Вигівську Тетяну Ігорівну, 25.01.1998 року народження, яка проживає в с. Вигів, вул. Залізнична, 14, опікуном  над     малолітньою дитиною Вигівським Святославом Миколайовичем, 24 липня 2011 року     народження. Зобов’язати опікуна виконувати свої обов’язки згідно з вимогами чинного законодавства.
  2.  Визначити     місце проживання малолітнього Вигівського Святослава Миколайовича разом з опікуном в будинку 14 на вулиці Залізничній в селі Вигів Коростенського району.
  3. Фахівцю з соціальної роботи забезпечити:
  • соціальний супровід дитини в сім’ї опікуна, надання комплексу послуг, спрямованих на створення належних умов для виховання та розвитку дитини.
  1. Управлінню праці та соціального захисту населення  здійснювати призначення та виплату державної соціальної допомоги на дитину-сироту, яка виховується в сім’ї опікуна.
  2. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на начальника служби у справах дітей  Андрієвську Н.С., контроль  - на сільського голову Туровського О.А.                                                      

 

       Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Рішення прийнято)

(Рішення №7 додається)

 

            З восьмого питання  «Про прийняття на обслуговування в Центр надання соціальної допомоги» слухали Гошко Г.П. - директора Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради. Розглянувши заяву гр. Вигівської Валентини Йосипівни, яка зареєстрована і проживає  за адресою: с. Горщик, вул. Привітна,  буд.2, гр. Рафальської Олени  Арсентіївни, яка зареєстрована і проживає  за адресою: с. Горщик, вул. Комерційна,  буд.4,   керуючись Законами України «Про соціальні послуги»,  Постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 року №428 «Про затвердження Порядку установлення диференційованої плати на надання соціальних послуг»,  наказів Міністерства соціальної політики від 13.11.2013 року №760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома», від 23.06.2020 року №429 «Класифікатор соціальних послуг», Постановою №576 «Про затвердження Порядку надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади» від 26.06.2019 року, Постановою  №560 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо надання соціальних послуг у разі введення надзвичайного або воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях» від 07.05.2022 року  пункт 22, керуючись ст. 34 ( пп. б)  «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо надання соціальних послуг особам до їх потреб, виконавчий комітет

 

ВИРІШИВ:

            1.  Розпочати надання соціальної послуги догляду вдома соціальним працівником  Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради:

- гр. Вигівській В.Й. 1947 р.н.; плата за надання соціальної послуги буде проводитись диференційовано.

2. Відмовити у наданні   соціальних послуг:

- гр. Рафальській О.А. про надання  послуги догляду вдома соціальним працівником Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради її дочці гр. Рафальській Н.М., інвалід ІІ групи;  соціальні послуги догляду вдома не надаються особі з інвалідністю, якщо соціальні послуги їй надає особа, яка отримує компенсацію, а саме, щомісячну грошову допомогу особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії  медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.

       Голосували:

за – 9;

проти – 0;

                                                                   утримались – 0;    

(Рішення прийнято)

(Рішення №8 додається)

 

 

Сільський голова                               Олексій ТУРОВСЬКИЙ

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь