Протокол 2
ГОРЩИКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Коростенського району Житомирської області
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
П Р О Т О К О Л
№ 2
від 05 лютого 2025 року с. Горщик
приміщення сільської ради
14.00 год
Всього членів виконавчого комітету - 10 чол.
Присутні на засіданні - 9 чол.
Туровський О.А. - сільський голова
Іскоростенська С.П. - секретар сільської ради
Члени виконавчого комітету:
Іскоростенська О.М.
Мовчанюк І.С.
Андрієвська Т.В.
Вигівський В.І.
Сапотніцька З. М.
Мельниченко Ю.В.
Іскоростенський А.М.
Запрошені:
- Максименко А.С. - спеціаліст ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради
- Андрієвська Н.С. - начальник служби у справах дітей Горщиківської сільської ради
Головуючий на засіданні: Туровський О.А. - сільський голова Горщиківської сільської ради.
На розгляд засідання виконавчого комітету сільської ради головуючим винесений такий
порядок денний
1. Про затвердження звіту про виконання бюджету Горщиківської територіальної громади за 2024 рік.
Доповідач: Ярошенко І.А. - начальник відділу фінансів Горщиківської сільської ради.
2. Про затвердження подання щодо можливості призначення опікуном Мельниченка Є.В.
Доповідач: Іскоростенська С.П. - секретар виконавчого комітету сільської ради.
3. Про продовження терміну перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя.
Доповідач: Андрієвська Н.С. - начальник служби у справах дітей Горщиківської сільської ради.
4. Про надання дозволу ФОП Пащенко Ларисі Володимирівні на розміщення тимчасової споруди.
Доповідач: Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради.
5. Про надання дозволу Кривошиєнко Тетяні Олегівні на розміщення тимчасової споруди.
Доповідач: Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради.
6. Про надання дозволу ФОП Василевській Інні Іллівні на встановлення тимчасової споруди.
Доповідач: Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради.
7. Про надання дозволу на зняття грошових коштів з банківського рахунку.
Доповідач: Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради.
8. Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються відділом Центр надання адміністративних послуг Горщиківської сільської ради у новій редакції.
Доповідач: Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради.
9. Про благоустрій земельної ділянки.
Доповідач: Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради.
10. Про обслуговування підопічних Центром надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради.
Доповідач: Гошко Г.П. - директор Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради.
11. Про організацію суспільно корисних робіт на території Горщиківської сільської територіальної громади.
Доповідач: Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради.
Після оголошення порядку денного головуючим
ВИРІШИЛИ:
Затвердити порядок денний винесений головуючим на розгляд засідання
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
З першого питання «Про затвердження звіту про виконання бюджету Горщиківської територіальної громади за 2024 рік» слухали Ярошенко І.А. - начальника відділу фінансів Горщиківської сільської ради. Заслухавши інформацію начальника відділу фінансів сільської ради Ярошенко І.А., Про затвердження звіту про виконання бюджету Горщиківської територіальної громади за 2024 рік, керуючись ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ч.4 статті 80 «Бюджетного кодексу України» виконавчий комітет Горщиківської сільської ради
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити звіт про виконання сільського бюджету за 2024 року по доходах в сумі 41 017 771 грн. при планових показниках затверджених розписом на рік з урахуванням внесених змін 38 205 585 грн., по видатках – 40 827 933 грн. при планових показниках затверджених розписом на рік з урахуванням внесених змін 41 744 056 грн., у тому числі:
- по загальному фонду бюджету по доходах в сумі 38 758 913 грн. при планових показниках затверджених розписом на рік з урахуванням внесених змін 37 745 995 грн., по видатках – 36 377 227 грн. при планових показниках затверджених розписом на рік з урахуванням внесених змін 38 515 072 грн.
- по спеціальному фонду по доходах в сумі 2 258 858 грн., при планових показниках затверджених розписом на рік з урахуванням внесених змін 459 590 грн., по видатках 4 450 706 грн. при планових показниках затверджених розписом на рік з урахуванням внесених змін 3 228 984 грн.
2. Доручити відділу фінансів Горщиківської сільської ради підготувати на розгляд сесії сільської ради проєкт рішення «Про затвердження звіту про виконання бюджету Горщиківської територіальної громади за 2024 рік».
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №9 додається).
З другого питання «Про затвердження подання щодо можливості призначення опікуном Мельниченка Є.В.» слухали Іскоростенську С.П. - секретаря виконавчого комітету сільської ради. На підставі Правил опіки та піклування, затверджених наказом Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26 травня 1999 року № 34/166/131/88, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 17.06.1999 за № 387/3680, статей 60, 62, 63 Цивільного кодексу України, враховуючи висновок Опікунської ради з питань забезпечення прав повнолітніх осіб, які потребують опіки (піклування) про можливість призначення Мельниченка Євгенія Вікторовича опікуном гр. Педана Ярослава Вікторовича 1985 р.н., відповідно до заяви громадянина, керуючись статтею 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні, виконавчий комітет Горщиківської сільської ради
ВИРІШИВ:
1.Затвердити подання про можливість призначення гр. Мельниченка Євгенія Вікторовича опікуном повнолітньої особи - Педана Ярослава Вікторовича (додаток - подання, акт обстеження, копії довідок).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря сільської ради Іскоростенську С.П.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №10 додається).
З третього питання «Про продовження терміну перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя» слухали Андрієвську Н.С. - начальника служби у справах дітей. Відповідно до статті 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись законом України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», статтями 252, 253, 254, 255, 256 Сімейного кодексу України, пунктами 14,15 Порядку створення та діяльності сім’ї патронатного вихователя, влаштування, перебування дітей в сім’ї патронатного вихователя, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2021 р. №893 «Деякі питання захисту прав дитини та надання послуги патронату над дитиною» та врегулюванням даної постанови під час дії військового стану від 10.05.2022 №581 «Про внесення змін до Порядку створення та діяльності сім’ї патронатного вихователя», беручи до уваги клопотання служби у справах дітей Звягельської міської ради №139 від 27.01.2025 року, щодо прохання розглянути питання щодо продовження терміну перебування дитини, що опинилася у складних життєвих обставинах Дейнеко Ніколь Максимівни, 07.02.2014 року народження, в сім’ю патронатного вихователя Палько Таїсії Олександрівни, строком на три місяці, з метою забезпечення захисту прав малолітньої дитини, виконавчий комітет Горщиківської сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Продовжити до 09.05.2025 року термін перебування малолітньої дитини, Дейнеко Ніколь Максимівни, 07.02.2014 року народження в сім’ї патронатного вихователя – Палько Таїсії Олександрівни, 16.09.1965 року народження, що функціонує за адресою: Житомирська область, Коростенський район, с.Горщик, вул.Центральна, 18.
2. Службі у справах дітей Горщиківської сільської ради (Андрієвській Н.С.) підготувати договір про патронат над дитиною між Горщиківською сільською радою, патронатним вихователем, помічником вихователя та матір’ю дитини..
3. Контроль за виконанням рішення покласти на начальника служби у справах дітей Горщиківської сільської ради Андрієвську Н.С.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №11 додається).
З четвертого питання «Про надання дозволу ФОП Пащенко Ларисі Володимирівні на розміщення тимчасової споруди» слухали Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради. Розглянувши заяву ФОП Пащенко Лариси Володимирівни про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності у с.Горщик, вул. Садова, 10 (приватна земельна ділянка), відповідно до ст.ст. 30, 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
- Надати дозвіл ФОП Пащенко Ларисі Володимирівні на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності по вулиці Садова, 10 с. Горщик Коростенського району Житомирської області (приватна земельна ділянка).
- ФОП Пащенко Ларисі Володимирівні:
2.1. Виготовити паспорт прив’язки тимчасової споруди у відділі інфраструктури, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та управління майном спільної власності Коростенської РВА.
2.3. Звернутись до Горщиківського ДКП для укладення договору на вивезення твердих побутових відходів;
2.3. Утримувати в належному санітарному та естетичному стані тимчасово споруду та земельну ділянку.
3. У випадку невиконання в термін 6 місяців пунктів 2.1.-2.3 цього рішення, відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд, рішення втрачає чинність.
4. Контроль за виконання цього рішення покласти на начальника відділу земельних відносин, містобудування та архітектури Горщиківської сільської ради Вікторію КОЛОДЯЖЕНСЬКУ.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №12 додається).
З п’ятого питання «Про надання дозволу Кривошиєнко Тетяні Олегівні
на розміщення тимчасової споруди» слухали Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради. Розглянувши заяву Кривошиєнко Тетяни Олегівни про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності у с.Горщик, вул. Садова, 10 (приватна земельна ділянка), відповідно до ст.ст. 30, 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1Надати дозвіл Кривошиєнко Тетяні Олегівні на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності по вулиці Садова, 10 с. Горщик Коростенського району Житомирської області (приватна земельна ділянка).
2. Кривошиєнко Тетяні Олегівні:
2.1. Виготовити паспорт прив’язки тимчасової споруди у відділі інфраструктури, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та управління майном спільної власності Коростенської РВА.
2.3. Звернутись до Горщиківського ДКП для укладення договору на вивезення твердих побутових відходів;
2.3. Утримувати в належному санітарному та естетичному стані тимчасово споруду та земельну ділянку.
3. У випадку невиконання в термін 6 місяців пунктів 2.1.-2.3 цього рішення, відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд, рішення втрачає чинність.
4. Контроль за виконання цього рішення покласти на начальника відділу земельних відносин, містобудування та архітектури Горщиківської сільської ради Вікторію КОЛОДЯЖЕНСЬКУ.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №13 додається).
З шостого питання «Про надання дозволу ФОП Василевській Інні Іллівні на встановлення тимчасової споруди» слухали Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради. Розглянувши заяву ФОП Василевської Інни Іллівни про надання дозволу на встановлення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності у с.Горщик, вул. Молодіжна (поблизу гуртожитку), відповідно до ст.ст. 30, 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
- Надати дозвіл ФОП Василевській Інні Іллівні на встановлення тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності по вулиці Молодіжна (поблизу гуртожитку) с. Горщик Коростенського району Житомирської області.
- ФОП Василевській Інні Іллівні:
2.1. Виготовити паспорт прив’язки тимчасової споруди у відділі інфраструктури, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та управління майном спільної власності Коростенської РВА.
2.2. Укласти з Горщиківською сільською радою договір особистого строкового сервітуту на земельну ділянку під розміщення тимчасової споруди;
2.3. Звернутись до Горщиківського ДКП для укладення договору на вивезення твердих побутових відходів;
2.4. Утримувати в належному санітарному та естетичному стані тимчасово споруду та земельну ділянку.
3. У випадку невиконання в термін 6 місяців пунктів 2.1.-2.4 цього рішення, відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд, рішення втрачає чинність.
4. Контроль за виконання цього рішення покласти на начальника відділу земельних відносин, містобудування та архітектури Горщиківської сільської ради Вікторію КОЛОДЯЖЕНСЬКУ.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №14 додається).
З сьомого питання «Про надання дозволу на зняття грошових коштів з банківського рахунку» слухали Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради. Розглянувши заяву Слотвіцької Людмили Сергіївни про надання дозволу на зняття від імені малолітньої дитини належної їй частки у грошовому вкладі, що зберігається у АБ «Укргазбанк», керуючись ст.177 Сімейного кодексу України, ст.17 Закону України «Про охорону дитинства», ст.11 Закону України «Про забезпечення організаційно правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», беручи до уваги протокол засідання комісії з питань захисту прав дитини від 03.02.2025 року, виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1.Надати дозвіл Слотвіцькій Людмилі Сергіївні, зареєстрованій у с.Жупанівка Коростенського району, вул.Поліська, 47 на зняття від імені її малолітньої дитини Сороки Злати Володимирівни, 09.10.2017 р.н. належну їй частку у грошовому вкладі, що зберігається у АБ «Укргазбанк»:
-
- На рахунку UA963204780000026207131606350 із залишком коштів на рахунку у сумі 5170, 19 грн.;
- На рахунку UA963204780000026207131606350 із залишком коштів 670, 50 грн;
- На рахунку UA413204780000026306133797920 із залишком коштів 30000 грн;
- На рахунку UA403204780000026305133804762 із залишком коштів 20000 грн;
- На рахунку UA793204780000026303133811597 із залишком коштів 30000 грн;
- На рахунку UA623204780000026308133817262 із залишком коштів 30000 грн, що підтверджується свідоцтвом про право на спадщину за законом.
2. Слотвіцькій Людмилі Сергіївні надати до Служби у справах дітей Горщиківської сільської ради копії документів, які підтверджують факт використання частини коштів дитини на її потреби.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника Служби у справах дітей Горщиківської сільської ради Наталію АНДРІЄВСЬКУ.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №15 додається).
З восьмого питання «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються відділом Центр надання адміністративних послуг Горщиківської сільської ради у новій редакції» слухали Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради. Відповідно до ст. 40 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", частини 1 ст. 8 Закону України «Про адміністративні послуги», з метою покращення якості надання адміністративних послуг, виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету Горщиківської сільської ради від 12.07.2023 р. №42 «Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг, що надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» Горщиківської сільської ради, а саме:
1.1. Додати за №107 Інформаційну карту послуги з надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення та компенсації частини податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку та військового збору;
1.2. Додати за №108 Інформаційну карту послуги надання відомостей з Єдиного державного реєстру ветеранів війни.
2. Затвердити інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг та бланки заяв на отримання адміністративних послуг, що надаються через відділ Центр надання адміністративних послуг Горщиківської сільської ради у новій редакції.
3. Відділу Центр надання адміністративних послуг Горщиківської сільської ради забезпечити оприлюднення інформаційних та технологічних карток на інформаційних стендах.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря сільської ради Світлану ІСКОРОСТЕНСЬКУ.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №16 додається).
З дев’ятого питання «Про благоустрій земельної ділянки» слухали Максименка А.С. спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради. Керуючись підпунктами 6 та 7 пункту «а» статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», з метою приведення території Горщиківської сільської територіальної громади в належний санітарний стан, виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
- Визначити Горщиківське ДКП відповідальним за здійснення благоустрою земельної ділянки за адресою: с.Горщик, вул.Злагоди, 2, яка використовується для здійснення тимчасової торгівлі.
- Горщиківському ДКП до 01.04.2025 року розробити та подати на затвердження до виконавчого комітету Горщиківської сільської ради тариф за вивезення твердих побутових відходів для суб’єктів господарювання, які тимчасово здійснюють торгівлю на земельній ділянці.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Горщиківської сільської ради Олексія ТУРОВСЬКОГО.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №17 додається).
З десятого питання «Про обслуговування підопічних Центром надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради» слухали Гошко Г.П. - директора Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради. Розглянувши лист-клопотання директора Центру надання соціальної допомоги Горщиківської сільської ради Гошко Галини Петрівни, відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», Постанов Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 року №428 «Про затвердження Порядку установлення диференційованої плати на надання соціальних послуг», наказів Міністерства соціальної політики від 13.11.2013 року №760 «Про затвердження Державного стандарту догляду вдома», від 23.06.2020 року №429 «Класифікатор соціальних послуг», Постановою №576 «Про затвердження Порядку надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади» від 26.06.2019 року, Постановою №560 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо надання соціальних послуг у разі введення надзвичайного або воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях» від 07.05.2022 року пункт 22, керуючись ст. 34 ( пп. б) «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо надання соціальних послуг особам до їх потреб, виконавчий комітет
ВИРІШИВ:
1. Зняти з обліку надання соціальної послуги догляду вдома
- гр. Юхимович Надію Василівну, в зв’язку з сімейними обставинами.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на сільського голову Туровського О.А.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №18 додається).
З одинадцятого питання «Про організацію суспільно корисних робіт на території Горщиківської сільської територіальної громади» слухали Максименка А.С. - спеціаліста ІІ категорії з юридичних питань Горщиківської сільської ради. З метою ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного, природного та воєнного характеру, що виникли у період воєнного стану та їх наслідків, у зв’язку з продовженням військової агресії з боку російської федерації проти України, для задоволення потреб Збройних Сил України, інших військових формувань та сил цивільного захисту, забезпечення функціонування національної економіки та систем забезпечення життєдіяльності населення, відповідно до законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про зайнятість населення», указу Президента України «Про введення воєнного стану України» від 24.02.2022 №64/2022, розпорядження начальника Житомирської обласної військової адміністрації від 25.11.2022 №344 «Про організацію суспільно корисних робіт на території Житомирської області», розпорядження начальника Коростенської районної військової адміністрації від 20.03.2023 №31 «Про організацію суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану», п.4 Порядку залучення працездатних осіб до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану (далі-Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2011 №753 (зі змінами і доповненнями), керуючись ст.40, ч.1 ст.52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
- Запровадити трудову повинність та організувати суспільно корисні роботи в умовах воєнного стану на території Горщиківської сільської територіальної громади у 2025 році (далі – суспільно корисні роботи).
- Залучити до суспільно корисних робіт працездатних осіб, у тому числі осіб, що не підлягають призову на військову службу, які за віком і станом здоров’я не мають обмежень до роботи в умовах воєнного стану (крім працездатних осіб, що залучені до роботи в оборонній сфері та сфері забезпечення життєдіяльності населення і заброньовані за підприємствами у період воєнного стану), а саме:
- зареєстрованих безробітних та інших незайнятих осіб, зокрема внутрішньо переміщених осіб;
- працівників функціонуючих в умовах воєнного стану підприємств (за погодженням з їх керівниками), що не залучені до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) та не зараховані до складу об’єктових формувань цивільного захисту;
- осіб, зайнятих в особистому селянському господарстві;
- осіб, які забезпечують себе роботою самостійно (за потреби).
3. Затвердити перелік суспільно-корисних робіт що виконуються в умовах воєнного стану, до виконання яких залучаються працездатні особи, в тому числі безробітні, на території Горщиківської сільської територіальної громади (додаток 1).
4. Затвердити перелік замовників (підприємств, установ, організацій) суспільно корисних робіт (додаток 2).
5. Коростенській філії Житомирського обласного центру зайнятості (за згодою) сприяти залученню зареєстрованих безробітних осіб до виконання суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану.
Голосували:
за – 9;
проти – 0;
утримались – 0;
(Рішення прийнято)
(Рішення №19 додається).
Сільський голова Олексій ТУРОВСЬКИЙ